Girls night out!

Började på nem nem quan. En vietnameskisk resturang på åsögatan, god mat till bra priser. Sedan drog vi till himmelen. SATAN vad högt upp det var.. och jag är så sjuuukt chockad att hissen tog typ 10sek. Från bottenvåningen till 25. Den måste ju gå otroligt fort. Men väl där uppe var utsikten ingen besvikelse, såg hela stan och det var skit fint. Dock fick jag svindel och stod och gungade i baren. Ganska tråkigt ställe annars. Där ska man väl vara för att ta en afterwork, inget direkt partyställe.

Sedan efter en bärs där drog vi till studio 54as uteservering. Var lite jobbigt att sitta där då jag har mycket minnen från sommaren med exet där. Men det har jag över hela söder typ haha. Sedan drog vi vidare till Fridays på stureplan och drack drinkar. Otroligt goda men jäkligt dyra.

Klockan var väl 130 eller nått sånt när stengård gav vika för sin onda mage =( tråååkigt men vad gör man? Så jag carro och mallan drog till white room där en polare jobbar som dj. Och då kom jag på varför jag inte gillar att gå ut i stan, för mycket folk som tror dom är nått. Samt många många MÅNGA 18åringar. Men nu vet jag det igen och kommer fortfarande att hålla mig på söder. Jag och mallan var kvar sist som vanligt=) Mallan hon vet hur man dricker det vill jag lova. Jag kunde inte dricka mera för jag började må illa, inte av att jag var för full utan jag vet inte vad som hände.

Imorse drog jag och mallan och möte stone i årsta för att käka på Palmyra kebab. Vi delade på 2 kebabtallrikar och ändå vart inget fat tomt. Man får SJUKT mycket mat där och det är sååå gott. Efter det åkte vi till söder för mallan var tvungen att köpa tofflor inför sin praktik på huddinge sjukhus. Fan vad kul det ska bli att kunna luncha med henne på mina grunder =)

Nu sitter jag här framför datorn och försöker äta upp chipsen jag hade kvar sen fredags. Måste äta upp allt godis idag för från och med i morgon är det inget godis i munnen förens på lördagar.  Måste få ordning på min kropp nu.

nee nu ska jag slå på filmen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0