Idag...

Ujuj har hållt på massa idag. Skulle gått upp 0730 för att ringa.. men jag pallade inte. Sov till 12 åt lite frulle och tog en promenad till mor. Där fixade jag massa papper som skall in till jobbet. Sen drog jag förbi centrum för att handla lite mat och skorna jag längtat efter.

Visst är dom fiiiiiiiiiina =) Så nöjd. Nu kan jag visa mig ivinter utan att frysa tårna av mig. På ica skulle jag bara handla lite grejjor. MEn som vanligt bara plockar jag på mig sånt som ser gott ut =) haha dock inget godis, Bara sånt på lördagar ;)
Sen bar det hem och städa klart. Faan vad tid det tar när man går igenom allt i lägenheten. Möblerade om lite här så nu väntar jag på nästa löning så ska jag köpa ett matbord =) Det kommer bli fint.

När man väl har börjat komma igång med städning får man massor av ideer. Jag vill ha tag i pensel, tapetkliser och eller borr. Och sen vill jag shoppa massa nya saker hit. Det kommer bli fint tillslut. Funderar samt på att lägga ut lägenheten på Björnsbyten för att försöka komma närmare stan samt få ett rum till. Vore skönt med ett sovrum liksom.

Nu ligger jag i soffan och kollar på någon skitfilm på 3an som jag inte tittar så mycket på egentligen. Funderar mest på vad man ska ha på sig imorgon på planeringsdagen. Vi ska ju först ha planeringsdag hela dagen sen så ska vi ha middag. Så man måste vara bekväm samt lite fin =) Vi får se om det blir den svarta skjortklänningen över mina nya blåa stuprör och sen mina nya puma. Det kanske blri för mycket getto haha nee nu ska jag fortsätta här.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0