Jag säger bara Efterlyst!

I looove it. Där ser man han den dära G.W Pärsson som lullar omkring i studion. Han vet aldrig vart han ska vara, han står alltid i vägen, och han säger alltid vad han själv tycker och tänker. Spelar ingen roll om det är nått taskigt eller inte.
Sen gillar jag alltid att dom visar dom som begår brotten. Tänker och undrar när man själv ska känna igen någon...det vore spännande.

En gång var faktist en smuggelsprit med som vi köpte i en liten butik på söder med i efterlyst. Detta var dock gryyymt länge sedan.

Idag har jag jobbat och sen har jag varit hemma och väntat på min bästa syster.. Hur god är man inte om man åker hit och lämnar en stooor bit smörgåstårta?  jaa smaskigt.. tyvärr kan jag inte äta mig mätt på det.. mår bara illa efter en bit. Men jag har fått någon fruktansvärd magkatarr igen. Spelar ingen roll hur mycket jag äter.. när jag äter. Jag är så hungrig att det bränner i hela magen hela tiden och sen har jag en fruktansvärd sur uppstötningar hela tiden. Ursha.. måste köpa omezaprol sandoz på apoteket..

Jag har också kommit fram till att jag ska lägga ut min lya på Björnsbyten i ett försök att byta mot en lägenhet närmare stan. Men jag måste då ta foton på min lägenhet och då tänkte jag faktist lägga upp några bilder här. Har fått höra av många att dom vill se hur det ser ut här. Jobbigt att flytta men såå skönt efteråt.. tänk om man skulle flytta någonstans där det existerar en tunnelbana?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0