Jobb helg!

Jaha då var det fredag igen. Vid denna tid började jag alltid bli fuller och ha det skojj. Men jag har varit och slitit på jobbet hehe eller njaa det var faktist jäkligt lungt på jobbet =) Känns skönt att jobba hela helgen, dels för pengarnas skulle dels för att göra annat än att bara supa. Har precis kommit hem och undrar över en sak. Varför när man är kissnödig blir det otroligt jobbigt när man nästan är hemma? Så där illa så man nästan inte kan hålla sig? Man har varit kissnödig en stund men ändå kommer det precis när man nästan är hemma. Skumt

Igår var kära stone här och hälsade på ute på landet haha. Vi drack lite vin och såg på dum dummare. Jäkligt najs att bara ha någon här ibland. Hoppas hon kunde slapna av lite och inte bara tänka på all stress omkring.

Igår fick jag också slutbesked om pengarna.. JAG FICK GODKÄNT!! Vilket betyder att det är nu ganska säkert att jag drar utomlands i vinter. Är inställd på filippinerna men det är otroligt dyrt med den resan. Ligger från 16 000 - 25000. Det har jag inte råd med. annars kanske det blir Thailand igen eller varför inte vietnam? Vi får se hur det blir.. men bara att få lånbeskedet gjorde mig så otroligt glad!!

Nu sitter jag här och tänker på att jag ska upp om 5 timmar typ =( inge bra att jobba kväll sen dag. Men vad gör man. Kommer vara helt slut imorgon efter jobbet så jag får se om man orkar hitta på nått. Jobbar ju ändå kväll på söndag.

Nee detta inlägg vart inget intressant men men Ses igen ändå hoppas jag

/Totten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0