Jobb igen

Då var det måndag igen. Dags att åka till jobbet snart. =)

Lördagen slutade med att ja var klar att åka in till stan för att träffa Charlotte. Men då fick jag världens migrän attack så jag var tvungen att tvätta av mig och krypa ner i sängen. Somnade väl 2230... Sjukt trist. Men nästa lördag ska jag först på dejt =) sen ska jag träffa upp mallan och gå t och festa.

I går vaknade jag 10 och såg att stone var på nätet så jag frågade om hon ville promenera lite och det tackade hon inte nej till. Så vi promenerade till skanstull, medis och sen gick vi och käkade sushi hur gott som helst men dom har väldigt dåligt ris där. Sen gick vi och tog EN öl på Mest bar jaa det var faktist bara en. Sedan gick jag och mallan till skanstull och åkte hem till hennes far. Väl där så lagade vi potatisgratäng och fylldköttfärs. GOTT GOTT. Vi såg också på en film som heter Knocked up. haha i slutet höll jag på dö av garv i en scen. Både jag och mallan grät nästan..hahah Ni måste se slutscenen där.

Nu sitter jag här hos mallans pappa och lånar deras internet för att blogga. Mallan åkte tiiiidigt till jobbet imorse och jag ska snart dra mig. Måste bara säga att jag drack sånn där cappucino på burk.. Alltså man blandar pulver med varmt vatten och satan vad gott det var. Sånn måste jag bara köpa hem alltså. Riktigt smarrig.

Hoppas på att det är lungt på jobbet idag.. eller njaa sådär lite at göra så man har tid för barnen och inte bara springer omkring som en halshuggen tupp.

Nu ska ja ta en cigg Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0