Måndag igen..

Nu ligger jag nerbäddad i soffan redo för att sova. Faan jag är helt slut efter helgen, det beror på sömnbrist och ganska mycket arbete. När jag inte sover som jag ska har jag märkt att jag direkt börjar känna mig sjuk. Är detta normalt??
Är sömnen så viktig?

Jag hoppas jag får sova hela natta tills klockan ringer. Men tror dock jag säkert kommer vakna runt 22 eller så. Imorgon måste jag vara pigg. Då ska jag gå på step efter jobbet med stengård. Sååå skönt hoppas verkligen att energin räcker.

Nu har vi bestämt oss för att åka till vietnam i vinter.. Frågan är bara om jag kommer iväg. Har ju fixat pengarna men nu är semestern problem. Det är så att alla vill åka den 19 - 20 dec. Och jag står på schemat att jag ska jobba hela jul. Och ingen vill ta min JULAFTON!! Jag vill verkligen åka.. men vad ska jag göra? Nu skulle personalchefen kolla med sin man om hon kunde ta min julafton och då skulle jag stå i stor skuld. Det andra alternativet är att stengård och jag åker den 25 och möter upp mallan i vietnam. Men jag vet inte vad stenis tycker om det.... Faan faan om jag inte skulle komma iväg då skulle jag bli grymt ledsen.

Är så avis på exet som åker till grekland nu i två veckor. Aaah jag bara längtar till solen alltså. Så himla kallt och grått här hela tiden nu mera. Har tillockmed börjat med mössa då mina små öron värker av kylan.

Önskar någon låg här och höll om mig inatt.. sover så mycket mycket bättre när man är två. Men men jag överlever som vanligt =)

nu ska jag stänga ner datorn och kolla på tv till ögonen inte orkar mera.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Vivi

Varför dit finns väl bättre länder där det inte är så oroligt. Kram

2008-09-16 @ 11:26:01
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:31:17
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud vad sällan du uppdaterar :( Vietinam låter ashäftigt. Ska man åka någonstans när man är ung och utan barn ska man satsa på exotiska länder. Sen när du har barn o man då blir det gran canaria för hela slanten så passa på :D

2008-09-17 @ 10:24:04
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0