....

Vad ska jag säga? idag är jag sjukt trött.. ont i huvudet och lagar mat. Pölsa med rödbetor mumma..

På jobbet har det lugnat ner sig otroligt mycket. Alla är trevliga och glada och jag med. Idag fick jag två komplimanger från kollegorna, den första var att hon hade gått hem med ett leende på läpparna när hon hade jobbat med mig =) Hon vart ledsen när vi inte jobbade samma pass idag =) Den andra var att jag verkligen var bra på mitt jobb och att dom VERKLIGEN inte ville bli av med mig. Detta är sjuksköterskor som säger, dom gillar nog mig mera än barnsköterskorna.

Nu har jag kommit igång med träningen och har ju dragit igång en gå tävling på jobbet. Man lägger in steg på internet från en mätare man har på sig. Jag har gått mest i mitt lag, är uppe i 12000 steg minst om dagen. Igår tränade jag så jag kom upp i 30800 steg =))) Bättre än min chef som är en grymt aktiv människa.
Har provat sats nya utbud på passen och körde ett Sats Afro faaaaaaaaaan vad kul men svårt med kordinationen och man ska ju vara mjuk i kroppen vilket jag inte är =) men det är roligt och bra träning.

Ikväll ska jag bara dega framför tvn och äta mat sen se någon film kanske.. bara längtar till nya rosa pantern kommer. Hoppas det går någon bra på tv.

Kram kram alla aktiva

Kommentarer
Postat av: Syster

haha japp riktigt avundsjuk! :P

vilka var du ute med då??

2009-02-15 @ 18:15:32
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0