Helgen..

I veckan var jag sjuk, fick feber och vart himla förskyld men det är borta nu.. tack så mycket..

I fredags vad jag och stone ute en sväng, vi var på högbergs sen på skeppsbar med några snubbar som var otroligt jobbiga men dom bjöd på dricka haha inte ofta man blir bjuden hur som helst längre. Vi måste sett fräscha ut.

Igår var jag hos viktor och där var andrej och hans bror också. Vi satt och kollade på olika klipp och sällskapsresan var trevligt. Imorse åkte jag hem och har precis kliovit ut ur duschen efter en städdag. Snart ska jag slå på Ps. I love you har hört att den ska vara bra och att man gråter mycket. Så jag har fixat lite snacks, morötter och blomkål med dipp =) naaajs och gott.

skriver mer i veckan kanske. 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha japps jag gör mitt bästa för att det ska synas att jag e gravid:P

haha gud vad du kommer grina om du är det minsta känslig:) puss o kram

2009-02-08 @ 21:45:01
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0