Jobb jobb jobb..

Har jobbat heeeeeeeeeeela helgen och slitit.. eller slitigt? nja det har varit lugnt men jag har jobbar dubbla skift och det tar susen ur en. Imorgon jobbar jag igen och sen är det box! Tänkte slå ur den gamla energin och in med den nya =) så skönt.

Alla är sjuka nu och jag är livrädd att bli sjuk igen. Måste nog ändå söka upp läkaren för min mage, har sån jäbvla halsbränna heeeeeeela tiden och ingenting hjälper. Sist jag klagade på min mage så ville dom göra en gastroskopi men det vägrar jag om dom inte söver ner mig. Söver dom inte mig vägrar jag gå med på det.

Har inte träffat viktor nu på över en vecka. Saknar han lite men ändå inte överdrivet mycket, tror faktist han saknar mig mer. Men han ska få lära sig att jag bestämmer över mig själv och kommer till han när jag vill och inte bara när han vill.

Iveckan ska jag väl träna jobba och försöka hitta en ny väska eftersom min gamla håller på att gå sönder. Mår riktigt bra nu när jag kommit igång med träningen känner mig starkare och piggare varje dag. Tre pass är inbokade denna vecka. Sen på lördag ska jag klippa luggen som blivit liiiiiiiiiite lång igen. Sen blir det kalas hos moster ann och sen så kanske utgång på lördag. Har inte bestämt mig helt än om jag ska ha en till vit helg eller om jag ska gå ut en liten sväng.

Vi hörs senare i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0