förlåt

att jag inte bloggar så mycket längre.. har haft mycket att stå i sen jag kom hem.

Har äntligen bråkat klart med bredbandsbolaget. Har sagt upp det och joinar nu dom med com hem och hoppas det funkar bättre. Nu ska jag bara orka ta tag i att vända mig till konsumentverket för att få tebax pengar från dom. Gaah..

På jobbet är det skit just nu.. inga patienter och bara tjafs med alla kärringar. Idag fick vi höra jag och två andra unga kollegor att efter vi 80 talister kom och jobbade inom vården har det minsan blivit mer skitsnack och mer bråk. Tack för det gaah jag dör. Ända sen jag har kommit hem från semestern har jag försökt vara trevlig och inte stressa och inte tänka negativt men det är inte så lätt när man jobbar med sånna så man känner sig lika stor som en jävla pissmyra... Jag vill inte ens gå till jobbet just nu och imorgon blir det inte bättre när vi har Barnsköterskemöte och ska ta upp frågor. Jag vet att om jag kommer med ett förslag eller säger nått kommer det att bli gnabb. Hoppas det blir bättre snart annars kommer jag inte orka jobba där längre.

Vad är positivt just nu då? Joo min syrra har en JÄTTTTTTTTTTTE fin bebis mage och jag ska bli moster igen!
Det är fest på lördag men jag vet faktist inte om jag orkar gå änn får se.
Jag har blivit av med BREDBANDSBOLAGET!!!!
Jag fick en bra lön, dock slut snart ioch med alla räkningar och lån.
Jag har ett snällt ex som bjuder över mig på filmkväll och kramar..


Tackar tackar... nu ska jag försöka vaska av mig sen sova lite. Imorgon blir det tung dag på jobbet sen hem och installera comhem och stäääääääda ursh.. men det är skönt att bli av med det inför helgen.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh vad gullig du e=) Skönt att du slipper pissbolaget. Du ska se att det blir såå mycket billigare nu.

Fan vilka skit kärringar du har på jobbet. Sånt är inte kul.

Ha en skön fredag imorgon så syns vi på lördag. Kramisar

2009-01-29 @ 17:02:17
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0