Leaving Malaysia!!

Fyy fan for att aka hem harifran.. jag ar verkligen kar i allt vi har gjort och i dom vi har traffat hela resan. Sjukt kul har jag haft. Ikvall har vi en lang flygning framfor oss och det kommer bli tufft men det ska val ordna sig hoppas kunna sova hela resan. Nar jag kommer hem ska jag fixa in lite kort och sant i datorn. sa ni alla far se.\

Igar tog jag och malin en shoppingrunda i China town.. dar helt plotsligt dyker alex upp.. Mallans lillesyrra haha helt sjukt att traffa pa nagon man kanner har bara sa dar. men det visar bara hur liten varlden ar.

Puss och kram vi hors nar jag kommer hem

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Kan du länka oss så länkar vi dej:)



http://guysontour.blogg.se



// Heikki och Matte

2009-01-19 @ 07:28:32
Postat av: Energy

Fixat med bilderna ännu då? Jag är nyfiken! :-)

2009-01-20 @ 14:15:48
URL: http://mialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0