Ny vecka Nya tag

Jaha då var ännu en vecka över.. Vad har hänt? inte så mycket men det var grymt kul att vara ute igår och festa med camilla. HAHA först var vi hos hennes kompis och förfestade. Sen drog vi till le bon palais där var det itne så himla kul utan vi drog vidare därifrån till patricia.

Är så arg på mig själv att jag inte lyckades komma ihåg att ge ut mitt nr. Jag träffade en såå söt kille och sjukt vettig men som vanligt så glömmer jag det. Faan det har jag sånn grym ångest över. Han var verkligen bra. =(( vi körde till och med en sista dansen en tryckare så man gör i 5an =) med det var mysigt.. Jag bara kan hoppas på att jag har gett mitt nr till han och glömt bort det.. men jag tror inte det =/// Ödet får bestämma

Nu sitter jag och äter chips och kollar på wipe out. Imorgon är måndag jobb och kul som vanligt, sen är det träning och jobb hela veckan.

Här kommer lite pics från igår och malaysia




Miss you alec!



The monkeii and woos

Kommentarer
Postat av: L

Åh vad snygg du var på bilden från krogen med camilla. Fan jag ser alltid ut som ett drunk ass när jag e ute.Hahaha. Men du var fin på alla bilderna :)

Skönt o höra att du känner dig lite gladare.

Hade du på dig nya kjolen när du gick ut??

kramisar

2009-03-09 @ 13:51:31
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

vilken jätte fin bild på dig den från krogen! jätte fin frisyr å allt :D

2009-04-01 @ 09:48:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0