Trött på livet.. igen

faan vet inte varför jag är sååååååå trött hela tiden och less på mitt liv. Same old varje dag, jobba, äta, handla, städa, sova, tvätta. Ingen som står där innanför dörren och hälsar en välkommen hem, ingen att klaga på.

GAAAAAAAAAAAAH jag hatar mitt jävla fukking tråkiga liv.. så här blir jag när jag är själv länge.. när ingen vill kramas med mig.. jag kan verkligen bryta ihop på 10 min om jag inte tänker positivt men jag orkar inte vara det hela tiden.

Kramar dom på jobbet för att ingen annan kan ge mig en kram.. förutom familjen.

förstår inte hur svårt det ska vara att hitta någon att vara med... som kramar en utan att man ber om det.. att vara ett stöd utan att man ber omd et..

usrha och så var det jobb igen imorgon WIIIE då är jag inte ensam iallfall

Kommentarer
Postat av: mallan

jag finns för dej min älskade vän...du får krama mallan hur mkt du vill pöss

2009-03-07 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0